onsdag 14 januari 2009

Blomtema: Tisdag liljegult


Detta var inspirationsbilden som Sminkan gav oss idag för blomtemaveckan. Dagens är alltså 
Liljegult. 

Svårt tänkte jag först, har jag någon gul ögonskugga...???
Sedan så kom jag på att jag har skickat efter ett pigment som jag tyckte så helt fantastiskt ut från Taylor Made Minerals och som jag faktiskt inte har testat än. 
Detta var ingen sminkning som jag hade på mig idag på jobbet, blev för stressigt imorse 
så.... 
Kan inte heller riktigt bestämma mig om jag tycker att jag passar i detta eller inte.....Läckert är det i vilket fall som helst. 




Har använt Fields 
på hela locket och Fuzzy Navel från mitten och utåt. Nu för bilderna, många 
blev det men ja.....

6 kommentarer:

  1. Vad härligt det gula blev mot dina bruna ögon!

    SvaraRadera
  2. Tackar, tycker att färgerna är så roliga och läckra men hade svårt att bestämma mig för vad jag tyckte!

    SvaraRadera
  3. Gult är generellt en svår färg. Vet inte om det beror på att man inte använder den så ofta. Det här var fint, du behöver inte vara rädd för gul:)

    SvaraRadera
  4. Var lite rädd att det skulle se ut som ett gammalt blåmärke först. Ska prova att göra samma make fast ha fuktig pensel, kan nog bli väldigt fint. Har den varianten fast med pigmentet Gypsy idag.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker som dom andra att gult var riktigt fint mot dina ögon:)

    SvaraRadera
  6. Fint, håller med att det passade bra med dina ögon :)

    SvaraRadera