lördag 17 januari 2009

Blomtema: Fredagen Bladgrön


Bilden lånad från Sminkan

Sminkans blomtemavecka fortsätter och idag så är det dags för grönt elller gräsgrönt och ovan kan man se inspirationsbilden. 

Grönt råkar vara en färg som jag trivs väldigt bra i men jag brukar hålla mig till olivgröna skapelser med mycket guld så jag hade tänkt göra något annorlunda men det blev inte riktigt så annorlunda som jag hade tänkt mig.




 Bas- Lumene primer, EM Multi-tasking och MAC paint pot Bare Study
Över hela locket ligger China Jade från TMM och i globlinjen ligger Envy från TMM. Under ögonbrynsbenet så har jag lagt en benvit skugga från Mary Kay. 




Är väldigt kär i mina pigment från Taylor Made Minerals, måste defintivt köpa fler snart!

1 kommentar:

  1. Väldigt vackert och med fina kombinationer av grönt! TMM är verkligen bra!

    SvaraRadera