söndag 11 januari 2009

Bild på Sexy Divide


Ja detta är Essie Sexy Devide från vintern 2008. Jag blev först lite besviken på detta lack eftersom det inte riktigt levde upp till mina förhoppningar men efter att ha haft det på naglarna i några dagar så är jag riktigt nöjd med lacket.
Dess storhet tycker jag dock inte gör sig rättvis på bilderna eller ens i vanligt ljus men i solljus så glittrar naglarna riktigt fin, det finns massor med små rosa glitterkorn i detta lack som syns enbart i vissa sorter ljus. För att detta lack skulle vara perfekt så skulle jag önska att glittret skulle komma fram mer. Ljuset i min lägenhet gör helt enkelt inte detta lack rättvist men med hjälp av bilden som jag lånade från Polish Addict så kan ni kanske få en hum om hur det ser ut i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar