fredag 12 december 2008

Titta vad jag hittade när jag städade......

Som ett av mina första OPI lack som jag köpte 2001 nämligen Black Tie Optional, var lite rädd att den skulle ha hunnit blivit seg men nej den var i lika bra skick nu som då verkade det som.


Black tie optional är ett mörklila lack med beetle multichrome (kom inte på något bra svenskt ord) från deras World Collection 2001 och är tydligen svåra att få tag på nu för tiden. I vissa ljus så ser detta lack svart ut men om man tittar närmre så ser man det mörklila och ibland ser det lite vinrött ut tycker jag.

Är ett av mina absoluta favoriter just och blev så glad när jag hittade det igen.
Bilden på Black tie optional har jag lånat från Polishaddict, en av mina favorit nagelbloggar, eftersom min hemdator med alla bilder osv är seg efter ett virusangrepp. Gå gärna in och kika på hennes blogg för mer underbara nagellack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar