torsdag 18 december 2008

Rosa Torsdag


Jag fortsätter med temaveckan som Sminkan och Rouaa har satt igång och idag är det rosa. 
Detta gav mig en del bekymmer, jag har inte direkt någon rosa ögonskugga tänkte jag men sen kom jag på att jag hade lite mörkare rosa saker någonstans i gömmorna. Det blev nog lite mer rosalila tycker jag och lite mer diskret än vad jag hade önskat men men.....
 
Jag har grundat med Lumenes primer ocu minrelpuder från Sheercover på ögonlocken (pudret har jag i hela ansiktet). 

Sedan har jag lagt MAC paint pot Bare study på ögonlocket till strax under ögonbrynen.

Den rosa grunden är en ljusrosa skugga från märket S-he stylezone, en eyeshadow trio från Tjeckien. 
Jag har också haft på den ljusaste skuggan från Loréal ColorApple Trio Platinum Rose, i globlinjen har jag MUS eyedust Dino, mörkrosa skugga, och Mist Paris, svartlila med rosa partiklar i sig. På läpparna har jag Rosé från Nivea.

Jag håller just nu på att prova Mirenésse super volume, ska testa den några gånger innan jag bestämmer mig för vad jag tycker! 
Ögonbrynen är ifyllda med brow and liner kit 03 från tbs.
Från vänster: MUS Dino, Mist Paris, S-he trio och längst upp Loréal Trio Platinum Rose 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar