söndag 21 december 2008

Röd lördag

Blev lite sent publicerat men men...
Rött var mycket svårt för mig, har jag ens röd ögonskugga? Så jag bestämde mig för att visa röda naglar och röda läppar istället. 
Ursäkta att det inte ser riktigt jämt ut, lade på dessa igår kväll bara för att visa. 


Första bilden är MUS China Red och i vanliga fall har jag MUS Russian, som är en läppenna, som grund under och det har jag inte här. Därför är kanterna inte ritkigt vad de borde...
Färg är mycket klarare än vad som syns på bilden, är en varm röd nyans och jag tror att en med dragning åt blått skulle passa mig bättre men China Red är min favorit tills jag har lyckats få tag på MAC russian red som verkar vara min heliga graal.


Nästa bild är MAC Crazee från Red she said kollektionen, detta är ett korallfärgat läppstif men jag tycker att det drar lite åt det orange,röda hållet på mig så därför får den vara med. Älskar detta läppstift, är lite små osäker på om färgen
 egentligen passar mig men eftersom jag tycker det är så snyggt så ja.... 






Den sista bilden är hur mina naglar ser ut just nu, har haft detta lack nu i snart en vecka så det är därför som det är lite nött på vissa av naglarna. Detta är en kombiantion av Isadoras Spellbound black och China Glaze Ruby Pumps, väldigt snyggt tyckte jag att det blev. Det röda glittrer kommer fram mycket mer i verkligheten när ljuset träffar lacket men tycker att det kanske skymtas lite på bilden också. 

4 kommentarer:

  1. Röda läppar är härligt!!

    SvaraRadera
  2. Tycker också att röda läppar är bland det snyggaste som finns i sminkväg. Crazee är ett så otroligt snyggt läppstift, så fin glans och så skön på läpparna.

    SvaraRadera