fredag 12 december 2008

Önskelista på nagellack



Just nu så är jag väldigt sugen på förljande lack:

  • OPI Ink - ett mörkblått lack som ska dra åt det lila hållet med rosa skimmer, verkar i princip vara hur läckert som helst och sen jag såg det hos Drenched in Color så är jag otroligt sugen på detta lack!

  • Nfu-Oh 51,52,56 och 60- Otroligt snygga flakelack som är otroligt svåra att få tag på då man bara kan beställa dem från Nya Zeeland på NZ nail academy, jag tror att det var när NOTD skrev om dem som jag blev hopplöst förälskad men jag har skaffat mig ett konto hos nz nail academy så nu ska det bara sparas lite pengar så ska det nog gå att lösa!


  • Nubar Peacock Feathers- ett underbart lack som är multi/duochrome och är lila, blå och grön beroende på hur ljuset träffar nagel, tror faktiskt att detta är ett av de snyggaste lacken som jag har sett! Återigen så var det NOTD som jag upptäckte lacket hos men swatches finns att se hos Polishaddict och Scrangie, den sist nämnda har fler snygga nubarlack som hon visar också. Nubar är lite svårt att få tag på i Sverige och det är bara Nailshop som säljer märket. Man kan även få tag på Nubar på Ebay.


  • Precision Rebel Red in You - ett svart lack med rött glitter i sig, ska påminna om China Glazes Lubu Heels men vara bättre. Såg detta lack hos Sminkan och blev väldigt kär, det väckte ett plötsligt begär kan man säga! Detta lack kan man inte så vitt jag få tag på i Sverige utan mitt tips i så fall är på ebay, en väldigt bra säljare som har många fina nagellack är Sparkling Nails, har inte handlat hos henne än efter jul så ska det bli lite lack!


Jag när köpbegäret har satt in! 
Heller ja nej inte egentligen, kortet är taget på Halloween då jag gick som Lady of the Sith.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar