måndag 15 december 2008

Make my Monday

Här kommer en sen "make my monday". Varje måndag så har Bjooti en veckans fråga och det är alltid lika kul att se vad folk svarar. Här kommer i alla fall veckans fråga:
 
Brukar du ge bort skönhetsgåvor i julklapp? I så fall vad, till vem? Berätta och inspirera oss andra i vårt julklappshandlande!

Både ja och nej måste jag säga, det är inte så där jättevanligt då mina systrar inte är så väldigt intresserade, det brukar snarare bli smycken och sånt i stället. Likaså till min mamma som är svår att shoppa smink till i alla fall. Men i år så har jag handlat en del presenter på Lush till systrar och syskonbarn. Badbomber och tvålar är vad som väntar dem i julklapp. Nu när syskonbarnen börjar bli lite äldre som kommer det nog att bli en hel del smink till tjejerna men jag känner fortfarande att de är för små för det än, söta läppglans i söta förpackningar har det ju blivit men resten får de vänta ett tag till med tycker jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar