måndag 8 december 2008

Make my Monday

Bjooti har varje måndag att hon lägger ut en fråga "Make my Monday"

Denna måndag är frågan:
Vilken beautyprodukt skulle du allra helst hitta under granen på julafton - och varför?
Inte helt lätt att svara på och jag kan definitivt inte begränsa mig till en enda....
Mac Russian Red skulle vara helt underbart att hitta under granen, svag för röd läppar och detta verkar vara den perfekta färgen. Annars så kan jag tänka mig Precisions Rebel Red in you, Nubar Peacock Feathers eller Nfu-oh flakelack, vilket som skulle göra mig överlycklig. Är ju nagelackstokig helt klart!

Inlägget finn här hos Bjooti

1 kommentar:

  1. hmm.. alltså jag är ju sjukt svag för MakeUp-store's grejer. Har bara foundation, löspuder och ett rouge men fan va bra dom är. Räcker hur länge som helst också. Hade varit najs att bygga på sminklådan med något därifrån..! Men å andra sidan så har det varit dags för en ny parfym ett tag nu. Hur i hela fridens namn väljer man ny doft? :D

    SvaraRadera