söndag 21 december 2008

Linger trio från China Glaze

Fick mitt första nailmail förra veckan och hade egentligen inte tänkt att jag skulle prova det förrän efter julen eftersom jag ville ta chansen att blinga naglarna lite extra till jul. 
Natruligtvis så kunde jag inte hålla mig utan måste prova. Har precis lackat naglarna med linger laget och vad tycker jag då....
Mja är nog svaret. Älskar baslacket love letter och det vita lacket Moonlight men är inte så förtjust i själva Linger som jag tycker gör det hela för vitt, hade gärna haft ett mer rosatonat. Misstänkte efter att ha titta på alla bilder att jag skulle tycka bättre om Afterglow. 
Linger i sig är inte så tokig utan jag tycker bara att det blir lite mesig för mig i den franska manikyren. 

Så vad ska jag då göra, jag tänkte mig att jag skulle ta och skicka efter lacket afterglow från h2t och använda det tillsammans med love letter och moonlight. Linger ska jag prova igen men verkligen försöka få till ett super tunt lager. 

Ska försöka få in en bild senare på den vänstra handen som blev ganska bra.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar