torsdag 18 december 2008

Lila onsdag














Bestämde mig för att haka på Sminkan och Rouaas färgvecka. Jag har ju missat måndagens blå och tisdagens gröna men idag mär jag på. 
Bilden togs mitt över dagen men jag har varit på julbord och bio så jag har helt enkelt inte haft tid att föra över bilderna tidigare.

Jag har grundat med Lumenes primer och mineralpuder från Sheercover, över det så har jag lagt MAC paint pot Bare Study. 
Den lila basen är en lavendelfärgad skugga från Mary Kay, sedan har jag lagt på en mörkare lila från Mary Kay i globlinjen för att sedan förstärka den, tyckte att den blev lite mesig, med en svartlila skugga med lite rosa i sig från Mist, den heter Paris. Highlightern är också från Mist, Alska är nyansen som är en vit skugga med silver och rosa partiklar i sig.  Vill också tillföra lite glitter så jag lade på Amethyst Diamond från makeup cosmetics som är en glittrig lila som tyvärr inte syns så mycket på mig.
 

4 kommentarer:

  1. Åh, vad söt du är! Och fin i lila!

    SvaraRadera
  2. Vad vacker du är!

    Brunetter i lila är mums. Du är knappast något undantag!

    SvaraRadera