måndag 29 december 2008

Här var det tyst.....

Det har kanske var lite tyst här på bloggen men dels så är jag fortfarande upp hos föräldrarna mitt ute i skogen och tar det lugnt och sen så har jag gått och blivit mycket förkyld. Sminklusten ligger därför inte helt på topp. Datorn här hemma är dessutom väldigt hmmmm egensinnig kanske man kan kalla det för. Något slags glapp inuti i datorn som gör att om man rör den så kanske den dör och inte vill fungera på ett tag. Detta försvårar själva överföringen från min kamera till datorn då usb uttagen sitter dumt till.

Imorgon däremot så åker jag hem till Uppsala och ska sno min pojkväns bärbara (min är slö sen virusnagrepp) så då kommer jag att bli mer aktiv igen. Kommer dessutom att ha lite nagellack att swatcha, två st från Sally Hansen och förhoppningsvis så kommer mina Essie(sar) som jag köpte på ebay att trilla ned i postlådan snart.

Väntar också en leverans från Taylor Made Minerals som jag beställde redan den 1 december, är lite orolig för att de ligger i tullen men men..... Jag håller tummarna att så inte är fallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar