onsdag 31 december 2008

Gott Nytt år!!

Gott Nytt år allihopa!!

Själv så är jag hemma och tar det lugnt, förkylningen utvecklades till en mycket stygg host. Mina förkylningar brukar gå rak ned i bröstet men det brukar inte gå så här fort eller bli så här mycket. Eftersom jag dessutom har astma så står det nog inte så bra till med mina lungor just nu. Låter roligt gör jag också, har en väldigt hes, sliten röst som att jag inte har gjort annat än rök cigarrer och druckit whiskey, pojkvännen skrattade åt min imorse så illa var det. 
Han sa att jag kunde ge Brooke Davis ( Sophia Bush) från One Tree Hill en ordentlig match om heshet!

Jag har provat ett nytt nagellack idag från Sally Hansen och bilder kommer att komma antigen i kväll eller imorgon, tyvärr så råkade jag somna i soffan innan nagellacket hade torkat så på höger hand ser det inte så bra ut men men....jag är ju ändå sjuk så....

Hoppas ni andra får en mycket bra kväll och en bra start på det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar